Το παιχνίδι ως εμπειρία μάθησης
αξιοποιώντας ανάλογα με την περίπτωση τα ακόλουθα έξι πλαίσια:
Παιχνίδι
αυθόρμητο – ελεύθερο – οργανωμένο
Οργανωμένες δραστηριότητες
ομαδικές δραστηριότητες - εξατομικευμένη μάθηση
Εξορμήσεις
επισκέψεις σε επαγγελματικούς και πολιτιστικούς χώρους
Ρουτίνα
καθημερινά επαναλαμβανόμενες δράσεις
Διερευνήσεις
σχέδια εργασίας, μικρές έρευνες και προβλήματα προς επίλυση
Καταστάσεις καθημερινής ζωή
ευκαιριακά ή επίκαιρα περιστατικά